divendres, 7 de març del 2008

Anime Sàdic

Primer de tot, m'excuso per estar tant de temps sense escriure, sincerament, em feia mandra posar-m'hi xD

Avui volia parlar sobre anime sàdic, sagnant, violent... com li'n volguem dir.
Sempre m'ha agradat un punt de violència en les series i pel·lícules que veig (tot i que a la realitat no ho suporto) i sèries com Death Note, amb morts constants i coses així estan bé.

Recentment he descarregat la sèrie completa de Elfen Lied.
Tot i que no l'he vist sencera, té una doble vessant carinyosa/sàdica, amb pincellades de terror, que la fa entretenida tot i els seus escassos 13 capitols. (avís: la recomanen per majors de 18 per algunes escenes pujades de to)
Aquesta la recomano als amants d'històries ben fetes dintre el gènere gore (que no abunden -.-)


L'altra sèrie que volia esmenar l'he descoberta avui mateix, mirant videos al youtube. L'he trobat molt més sàdica i bèstia (molt, molt més) i és el que m'ha motivat a escriure aquest post.
Es diu Higurashi no naku koro ni i sembla un anime tret de les experiències d'un llunàtic psicòpata.
Diuen que és la succesora de Elfen Lied, només que en aquesta es mata per matar...
El més rellevant de la sèrie és que ensenya a no fixar-se només en una cara bonica i inocent, perquè poden passar moltes coses xDD

Hi ha escenes on es veuen caps rodolant, corbs menjant entranyes de persones acabes de morir... Bé, no és una sèrie gaire apta per veure-la mentre dines ^^'

Consta de dues temporades, de 24 i 26 capitols respectivament i el tema principal és el misteri. (crec que també és per majors de 18...)


Ara bé, en aquest post no vull excloure altres sèries com Gantz, Basilisk, Monster, Dark Crimson, Gunslinger Girl, Hellsing...

I tot això per a què? Doncs simplement per adonar-nos de com està el món. La majoria de gent pot veure aquestes sèries sense inmutar-se, tot i el sofriment que hi ha. A la gent ja no li afecta tot això. Cada cop apareixen més i més anime gore, que per mi s'han transformat en una forma realista de veure el món real.

Fora d'aquest tema, recomano provar de veure alguna, més que res per culturitzar-se xD
Personalment recomano Gunslinger Girl i Elfen lied, que són les úniques que he vist.


Suzu, una Ceba gore

4 comentaris:

Ota-chan ha dit...

Gunslinger Girl.... N'he vist uns quants capítols, però crec que ho deixaré per més endavant (ara estic capficat en altres animes xD)

Anònim ha dit...

tuuu cebollaaaaa
me das miedoo...

ceba gore??
a tu no t'agrada el gore,
a tu t'agrada posar-lo en práctica
Que jo se que tens la teva ISUZU...
XDDD

Ho sento pel comentari idiota pero esque m'avorreixo fent la maleta.

NITOD, SWIRING,
preparant-se per a la segona etapa del club de los aburrdos muertos.
FEM UN ANY!!!
yeaahh!!

Shaneetaa, Minnetaa, Meguuetaaaa!!
juajuaaaaajuaaa


(anada d'ollaa sensaa sentit)

Balmung ha dit...

Fa temps vaig veure Elfen Lied i em va agradar bastant xDDD de Higurashi me n'han parlat, però no n'he vist res, potser algun dia d'aquests... xD

Shruikan ha dit...

Jo l'anime més gore que he vist ha estat Devil May Cray. Personalment no m'agrada gaire el gore ni escenes macabres si no és per motius justificats. No m'agrada el rollo matar per matar. >_< Em posa els pèls de punta.