divendres, 20 de juny del 2008

Santornem-hi!


EI! Havia dit que postejaria abans però... xD Bé, per fi ha acabat el sofriment, no més ESO!! Per mi, ja s'ha acabat de fer matemàtiques i física!! Quina alegria T-T I pensar que encara recordo el dia que vam entrar a l'institut, tots cagadets de por... xDD Encara no m'ho puc creure.

Ara, a disfrutar de l'estiu, que l'any que ve ja m'imagino que anirem de cul xD Només començar el curs, marxem una setmana a Paris tots els de francès! Yeah! La ville de l'amour... oh Paris de mon coeur! xD I després... buff... tots els professors ja ens han deixat ben clar que el batxillerat no té res a veure amb la ESO, i que el que estudiem durant els pròxims dos anys no ho estudiarem ni a la uni T-T

VACANCES! Això és lo important! Dijous i divendres de la setmana que ve tenim els concerts de la coral, i divendres a la nit el sopar de la graduació!! Festa, festa, wee! xD

I ara, a fer el gos per casa, que fa massa calor per sortir xD M'agraden les vacances, però l'estiu no >.<


Suzu, Ceba a punt de graduar-se

PD: 37ºC... me mueroooo -.-

3 comentaris:

Shruikan ha dit...

El meu cosi diu que Paris està molt bé però que és molt bruta i està plena de sense sostre.

Sakura ha dit...

37 graus al carrer...
Dijous passat tenia jo 37'5!! tenia febre... i divendres a la platja.. em vaig fotre una castanya que ara tin el genoll >.<
per fiii ESO foraaaaaaaa!!
jo seguire amb mates i fisique (H)(H)

Balmung ha dit...

Ja veureu que divertit és el batx... xDDDD