divendres, 28 de setembre del 2007

Cultivant mongetes...

Hola a tots. Després de gairebé una setmana d'estar inactiva, torno a la càrrega (oh yeah)
Dilluns a la tarda vaig patir un "petit" accident. La veritat es que no va ser gaire accident perque m'ho vaig fer jo sola U.U'
Bé, explico.

Tocava fer Educació Física, i més concretament, les proves físiques. Primer vam fer els 30m corrent. Aquest any vaig fer millor temps que l'any passat, però pitjor que fa dos. Després la prova del salt de llargada, en que vaig batre rècord personal en tota la ESO (l'any anterior havia estat un salt desastrós xDD) I per últim... la prova de flexibilitat.
Normalment ens medien quants centímetres feiem tocant les mans al terra sense doblegar els genolls, però aquest any ho han canviat. Asseguts al terra, haviem d'estirar el màxim possible els braços i ens medien quan feiem. Vaig ser de les primeres, i mentre tots feien 20cm, jo vaig fer-ne 45 (la flexibilitat és el meu fort xD) Però al aixecar-me, vaig notar alguna cosa tibant-me fort a l'esquena i de cop em faltava la respiració. No em va veure, tan sols la Raquel, mentre jo m'oprimia el pit amb les mans, incapaç de respirar. Als 15 segons o així em va parar, així que no li vaig donar més importància.
Llavors la Raquel va fer la prova, i va fer 51cm. Jo em vaig picar, i com el profe ens deixava repetir, ho vaig fer.
Vaig tornar a fer la prova i vaig tornar a fer 45, però quan vaig retirar els braços... altre cop el dolor a l'esquena i la falta de respiració. Aquest cop el profe em va veure (més ben dit, tota la classe T.T) i em va fer seure a una cadira per tranquilitzar-me, però jo estaba escagarrinada perque m'ofegava. Quan se'm va començar a passar, vaig trucar a casa meva per comunicar-m'ho a ma mare, però vaig decidir quedar-me a l'escola, ja que només quedava una hora per tornar a casa.
Però al pujar a classe i seure a la cadira vaig adonar-me que alguna cosa fallava. No podia seure del mal que em feia l'esquena. Vaig estar una estona en peu a classe (quina vergonya U//U) però no aguantava el dolor. Vaig trucar altre cop a casa i em van venir a buscar. Així va començar la setmana tràgica (que exagerada xDD)

No vaig anar a l'escola ni dimarts ni dimecres, ja que no podia seure. Al metge em van dir que el tendó se m'havia montat sobre un altre tendó (se cruzaron los cables O.O) però que se m'havien desmontat al poc temps, només era que la zona la tenia adolorida.
Em vaig passar els dos dies estirada. Dijous sí vaig anar-hi, però ho vaig passar bastant malament, sobretot al dematí. Avui ja no problem,em fa una mica de mal, però ho puc aguantar xD

Que trist, fer-te mal tu mateix per ser un cabut competitiu... -.-

Suzu, una Ceba masoca ù.ú

PD: Todos hemos sido judías alguna vez ò.ó

4 comentaris:

Ota-chan ha dit...

u_u Que tràgic, Suzu xD
Espero que et recuperis 100% (sempre queda l'esguinz psicològic xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD)

Sakura ha dit...

Ja veuràs tu quan vagis al gimnàs per l'esquena ò.ó xDDDDD

Shruikan ha dit...

Hala, pobre Suzu. T.T
Jo sóc pensosa en flexivilitat. U_U

Anònim ha dit...

La seva entrada al bloc ofereix la mateixa presentar com un altre dels autors de l'article, però jo igual que el seu molt millor.