dilluns, 27 d’octubre del 2008

We live this wretched serenade...


Yes, boys and girls, el saló del manga gairebé ja està a sobre. Anirem divendres? Només dissabte? This is the question. Seria un llàstima no aprofitar el dia gratis pels disfressats però... ja veurem xD
Encara he d'acabar de fer el maleït bastó ò.ó

Avui la Cris m'ha deixat Amanecer!! YES!! Al fin!! M'he llegit 60 pàgines a classe, s'ha d'aprofitar que els profes no vénen no? xD I no vull que em feu més spoilers ¬¬ Cris, demà et porto tres ostatges... dos els tinc decidits però el tercer no T-T (ostatge és una paraula que veig rara sense h... però vés, s'escriu així xD)

També hem fet l'examen de català... xD Encara no hem obert el llibre xDDD Avui era examen de la presentació inicial... flipant xD Vam fer una prova escrita, ens la va corretgir, i avui ens ha posat d'examen la mateixa prova! Pobre Masllu, crec que no està gaire bé xD L'Opus el deu haver trastocat xDD
Ara bé, divendres examen de castellà... quants aprovaran? La meva aposta són... 1 o 2 persones xD Cris, molta sort, ja que tu el tens demà xD (ja podríem fer pont el divendres no? U-U) I encara he d'inventar-me un romance i una cuaderna via... ú.ú

Bé, marxo a english... he de treure'm el FCE al desembre! ò.ó


PD: ... Ja tinc les entrades per Sonata Arctica!!! YEAH! ^^ Quines ganes tinc d'anar-hi...

3 comentaris:

Sakura ha dit...

jo suspendre l'examen, jo ho tinc asimilat... la molt cabrona posa preguntes MOLT rebuscades i com posis el que posa el llibre no ho conta.. es a dir, ho has de fer amb les teves paraules O__O bé, que li farem...
vols un altre spoiler? CARLISLE MOR!! muajajajajjajaja

Irene ha dit...

Ñañañañaña!! >.< No he llegit reees!!! >.<
Per l'examen de caste... ja saps, molts et farem companyia... el primer examen de caste es tradició suspendre'l, amb la Laura xDD

Ota-chan ha dit...

Merda, jo sé que ho he llegit xDDD