diumenge, 22 de març del 2009

Give me my alcohol (8)

Well, well, gairebé dos mesos sense escriure. (Edito: jo fa tres mesos que no escric xDDD) No està malament xD Ja fa temps que voldria actualitzar però... no sé què dir =_= Actualment, encara no sé que dir, però estic improvisant xD

Què dir... ja falta menys perque arribin les vacances :D Dintre de res estem ja al tercer trimestre. Buf, m'ha passat volant, el que portem de curs... a veure l'any que ve (juas)
Tot i així, la veritat és que no em puc queixar. Entre la esquiada i Roma, aquest mes no hem fet gaire cosa (excepte exàmens, és clar xD) I... no sé, pues eso ó-ò

La Sara i jo, unint-nos amb una altre parella, vam guanyar el premi grupal al concurs de karaoke al Japan Weekend (Sort del principiant...) i ara aquesta ja s'està emocionant dient de participar al karaoke del Saló... Juaaas!! Al igual participo jo al saló, amb el que em va costar pujar al japan xDDD

Aprofito per dir que marxo dijous a Roma, que no hi seré durant tres dies. Pff... llàstima que no vinguin els de ciències, m'avorriré >_<


Suzu
Happy =D


PD: Respecte al títol... no comments xD Simplement no em puc treure la cançó al cap, tot i que sigui força estúpida, todo hay que decirlo xD Here the song

5 comentaris:

Irene ha dit...

Nota Mental: He de cambiar l'aspecte del blog =-=

Ota-chan ha dit...

La cançó és rara de cojones o-o Però bé, com que jo tampoc tinc gustos raros, saps? (juas)

Hummm... sí, el curs ha passat molt ràpid o-o 2 mesos i vacanceeeessss (chao religió *o* xDDD)
:DDD

Sakura ha dit...

eh mola la song eh? Buf m'he viciat hahaha és molt bona la lletraa, estan bojes les noies xDD
doncs si nena, tu pires a roma i jo en cambi tinc examen de quimica xDDDDD però bé, només em queden 6 o 7 per fer :D:D:D ja són cada cop menys

espero que t'ho passis molt bé a roma :D:D i fes una foto al pont eh, si aneu clar :D

Shruikan ha dit...

Les vacances. Són com l'oasis per una persona que porta deshidratant-se al desert ja no recorda quan de temps. Quina filosofada.
Però bé, ha passat ràpid el curs, no? No hi penses i plim! Al tercer trimestre.

Anònim ha dit...

Gracies per intiresnuyu iformatsiyu