diumenge, 21 d’octubre del 2007

Desesperació!


En Rukawa m'ha dit vaga!!! Per que no actualitzo el blog!! Doncs ale! Per que vegis que no ho soc!!!!
Doncs la veritat es que no se que diiir.. sols que actualitzo per orgull!!(H) Com diu en el titol del post, desesperació, si algú vols saber realment per que que em parli i ja ho sabrà. Irene i Blanca, soposo que vosaltres dues os ho imagineu, no dic més informació per teneri-ho en secret davant una persona.. xDDDDDDDDDDDDDDDD
Coses que puc destacar de la setmana;
- Ahir va ser el sant de la Irene
- La Irene m'altracta a la Irina i al inreves O_O
- La pel·licula dels Seis signos de la luz, està bé, no es pas tan infantil com m'esperava.
- El "break dance" d'una amiga... xDDD El tinc grabaaat!! ^^
- En Rukawa es un ca**** fer-me una perduda a les 5 dela matinadaaaa ¬¬ sort que tenia el mbl apagat
- El profe de caste cada cop penso que està més boig: ens va fer una historia on els protagonistes eren Pipo i Mimí... Pipo es diu el gos de la meva ex-veïna!!!!
- A frances, l'obra.. Cocorico.. Quant diàleg s'han d'aprendre els noiis.. buuf que es canseen!!!
- El mosquit a l'hora d'E.F quin tip de riureeeeeeeeee!! xD
-Dimarts a la biblio.. amb mates xDD Irene Me Confundeeeeees!! ¬¬
- Divendres, m'he tallat el cabeeell! I després a plorar amb Rebeldeees(1983) ehh Irenee, JHONYYYYYYYY DALLAAAAAAAAAAAAAS!!

Ale, ja està, ja he actualitzat ¬¬

Sakureta, una ceba que menja Bikinii! Ho he aconseguit Blancaa! M'ha fet ma mare el bikiniii xDDDD

4 comentaris:

Irene ha dit...

Rukawa!! Ets el millor, has conseguit que escrigui!!! >.<

Jo no maltracto a la Irina, ella em maltracta a mi -.-

Cocorico!!

Anònim ha dit...

tarararraaaa sí, he aconseguit k ella actualitzi, el k no actualitzo sóc jo xDDD

Ota-chan ha dit...

Tu almenys tens un tema de què parlar, Sakura. Jo, ja em veus no sabent què escriure i al final em faig passar per un gat i que escriu les paraules a l'inrevés -_- És descepcionant, ho sé... I per això penso que lo teu és millor xD
En fi...
Rukawa, què fas assatjant a la pobra Sakura en plena matinada? xDDD

Shruikan ha dit...

El poder del bikini no té igual... És ràpid, fàcil de fer i et fa pasar la gana.

A mi no em poden trucar a les 5 del matí basicament perque no tinc mòbil. XD Però sempre hi ha algún mosquit emprenyador que no em deixa dormir... ¬¬