dissabte, 6 d’octubre del 2007

SORPRESA???


Feia temps que no escribia aquí... el tinc una mica abandonat.. bé, doncs com avui ens ha passat una cosa interesant ho explicarè.

Voliem fer una festa d'aniversari sorpresa a una amiga... total que tot ens a sortit malament i no trobavem el moment de dir-li. Anem a la bolera (he quedat primera(H), la irene no tenia ja orgull i despres 3r) i això que ens trobem a uns homes fent una despedida de solter i a una amiga li pregunta l'home que es casa que si li deixava llençar i ella ha accedit(millor no dir com anava vestit l'home (he)) Llavors aquesta amiga em diu, per que no li pregunto si pot venir a cantar el cumple anys feliç i jo: Valeee! Total que despres ve i començem tots: Cumpleañoz Feliz!!! La pobre dels anys s'ha quedat :| Em acabat i ens em posat tots en fila i amb uns cartells per a que busques el regal. Després corrents cap al bus i bé... estic molt cabrejada i indignada per explicar el que a pasat.. i a sobre pujen els preus... Vergonya es l'única paraula que puc dir per definir tots aquets Transports públics es per fer una bona manifestació i estar durant un temps sense pagar RES de transports... però bé, espero que a la Irene no li fotin la bronca per culpa del retard del bus.

Encara que igualment ens ho em passat molt bééééé ^^

Si vols explciar detallas, Suzu, edita...


Sakura, una ceba actualmente Indignada -.-

1 comentari:

Irene ha dit...

va ser genial xDD Almenys jo m'ho vaig passar bé. L'únic que va fallar va ser que la Saku em va guanyar (NOO OMG!!) Lo del Bus... millor ni comentar, no es mereixen la nostrta atenció. Asobre que els meus pares malpensen de mi... U_U