diumenge, 23 de desembre del 2007

Parada al camí


Ja ha acabat el primer trimestre. Només pensar que ja no el tornarem a fer mai més me n'alegro.
"lo hecho, hecho está."
Per fi m'ha donat per escriure. M'ha costat molt posar-m'hi, ja que no tenia res interessant a dir (i segueixo sense tenir) però bé...

Ahir vam anar a veure la Brújula Dorada al cinema. No estava malament, més o menys seguia la linia de les pelis de fantasia. I la crítica que l'esglèsia tenia de la peli... sense comentaris. Crec que són uns exagerats.

A la tornada vam acabar donant dues voltes a la rotonda del polígon indústrial xDD I això que no ens portava el pare de l'Edu xDD

Aquest any sí, estem apuntats a la XIV Trobada de Corals de Secundària. Serà a Sabadell el 16 d'Abril. A veure com va... perquè el concert del cole va estar bé, sobretot la cançó de Vois Sur Ton Chemin de la pel·lícula Los chicos del coro, però encara tindriem que currar-ho més.

Aquests dies seràn avorrits, ja m'ho imagino. M'agradaria quedar-me a casa en comptes d'anar amb la familia... però bé. Dintre uns anys ja m'escaparé -.-


Suzu, un Ceba sense res més a dir.

1 comentari:

Sakura ha dit...

si que va estar bé la peli, ara si que podre entendre millor els llibres xD el meu pare va donar dos voltes per què diu que es va embolicar amb els cartells de construcció.. JA es va perdre pero no ho vol admetre xDDDD
Jo al final avui no he anat a casa de la cusina de ma mare i m'he quedat a fer tots els deures! LIBRE SIN DEBERES! pasmo*