dimarts, 4 de desembre del 2007

Temps...


Bé feia molt de temps que no s'actualitzava aquest blog i ja era hora xD Irene havere si et decideixes d'escriure no? Que ja et toca :)
La veritat es que no tinc res a dir... Ja hem fet l'examen de salt i ens ha sortit molt bééé ^^ sóc feliç! no m'haure de llevar els caps de setmana a les 8 del matí per assejar ni res de res... a partir d'ara Tocking de huevos(olé) Demà venen els meus avis de jaen per nadal.. han trucat a casa i fa una estona han dit a ma mare que vindràn demà a la nit... vinga, a l'últim dia avisen ò.ó Com diu la Irene; son com els avis de'n Shin chan! >.< xD També demà tinc dos examens.. un darrera de l'altre: a les 8 del matí Anglés, a les 9 castellà ^^
Avui ens han fet la xarla del sida i no ha estat malament... la veritat es que han dit poca cosa que no sabia, però la majoria ja ho sabia xD
Al final ens anem a AMSTERDAM!!! (yea) Tinc ja unes ganes de anar-hi ^^ segur que ens ho passem béé i després cap a Paris *o* Aquest any segur que es el millor :):)
Al text de formació i treball o nose que.. m'ha sortit Artistic-Social, no encerta cap del que jo volia xDDDD pero bé, ja m'ho imaginava.
Aquest cap de setmana he estat refredada, dissabte quasi tinc febre però ara ja estic molt millor ^^ només tinc mocs i ja està! -.-
Diumenge que ve anire a casa d'una amiga meva amb un amic a posar l'arbre de nadal xD Si, ens aburrim i anem a casa d'una amiga a posar l'abre.. però es que la de posar ella sola i nosaltre l'ajudem. El noi diu que portara la càmara.. segur que riurem molt xDDDDD
Potser dijous vaig a la bolera, m'ho acaben de dir de anar-hi. La veritat es que no tinc ganes xDDDD Em fa pal anar-hi... agafar el bus, anar a la maquinista, pagar la bolera... no tinc diners T_T Parlant de diners.. encara he de vendre la loteria.. ma germana avui ha venut 3 xDDDD suposo que quan arribin els meus avis compraran o la familia xDDDD Aquest pont anire amb l'amiga (a qui li ajudarem a posar l'arbre) a vendre per les cases.
Fa molt que no vaig ni al cine (Irene si no t'anessis fora aquest pont aniriem, pero millor que anem plegats) i he d'anar a barcelona! ò.ó que fa temps que no baixo i crec que el 19 de furuba ja ha sortit :O:O
Hem hagut de fer una historia per a la quarta hora de castellà, i la meva protagonista és una noia peruana que es diu Marisela Orbegoso, l'amiga aquesta que os dic de l'arbre hem diu: Mirala, se nos convertira en una Cilleruela. El profe de castellà es diu Cilleruelo de cognom i posa cada nom... Mimí, Pipo, Hortensia, Rodolfo... L'únic nom normal que ha posat ha sigut Alberto xDDD
Si, sóc defensora del PLANERA Plutó, cap problema? xDDDD Ha de ser una altre vegada un planetaaa!! El descriminen per petit!! Fare una manifestació!!! O__O Contratare a un japones kamikaze per a que fassi explotar la nasa xDDDD

Taller de tecnologia...
-¿Que función tiene hacer este kit?- Andrea
- Saber como cortar una... ¿madera?- Jo
- Para eso compro el kit en los chinos!- Jordi
- O mejor, contratamos a un chino y que nos lo haga- Jo
- Anda no os quejeis y a trabajar- Profe
Més tard..
- Maldita cosa rara! No se como se pone!- Jo
- Es que no sabes..- Victor
- Al final si que contratare a un chino y que lo haga!- Jo
- No mejor a un indio- Victor
-¿por?- jo
- la sierra es made in india- victor
-¿ahora nos invadiran los productos indios? xD- jo

Diumenge passat va ser la bomba! Tot el dia a la plaza de la vila saltan a la corda! Pel matí assejant i a la tarde la Erica i jo ens vam quedar a mirar als nois. En Toni va portar cereals per menjar i segur que portaven alguna cosa rara... Tota la tarde dient parides! Hem vaig superar... Ara tots ells me la tenen jugada.. sempre em diuen alguna cosa d'aquella tarde: Quieres pipas? Asnaocei madalena! >.<

p.D: Crec que m'he passat escrivint -.-

Sakura, una ceba alegre ^^

1 comentari:

Irene ha dit...

M'agradaria actualitzar, però no trobo temps a fer-ho. Aquests dies vaig plena d'examens i de merda de dossiers... i asobre demà marxo i no torno fins diumenge... la veritat, no tinc gens de ganes d'anar-me'n.
Quina merda -.-