dilluns, 1 de setembre del 2008

Después de mil años...


Doncs aixó mateix, després de mil anys actuliatzo jo el blog.
Per qué? Doncs per que vull esmentar cuatre coses
1. Ahir (crec) Vaig veure a Irene PER FIII! i bé la tia a vingut més morena
i li han crescut els pits O_O Quan li vaig dir ella em va respondre: sii! pero no he crescut d'alçada >.<
2. també em d'anar a barcelona al norma i quedar amb aquets dos tius. Ella fa més de tres mesos que no va xd jo avui he anat al museu de la ciencia que ens sortia gratis muajaja ha estat bé.
3. Els meus dos hamsters ja han mort, i al meu gos quasi l'agafa un cotxe pero al final no, encara que als dos dies ell es va barallar amb un altre gos... Li te ganes, per que ja es la tercera vegada xDDDD
4. mmmm... La veritat tinc ganes de començar l'insti. Estic mal acostumada de llevarme a les dues del mig dia T.T i a més que dintre de rees a PARIS! i aquest cap de setmana FESTES DEL POBLE, encara que jo un dia no hi sere.. malait casament a Andorra... T.T

Irene, hem danar a la biblioteca.
Octubre, AMANECER!! PER FIIIIIIIII
Decemebre, CREPUSCULO THE MOVIE!!!!!

PD: La fotografia es a Amsterdam, el poble dels molins. Vull repetir fi de curs! M'ho vaig pasar moooooooolt beeeeé

apa, actualitzat despres de mil anys

3 comentaris:

Ota-chan ha dit...

També tinc ganes de veure la peli de Twilight >/////< xDDD.
A veure si algun dia em compro lluna Nova ^^U xD

Irene ha dit...

Has actualitzat!!! O_O xD
A veure si quan anem a la biblioteca està el de Lluna nova, que sinó el demano també a Polinyà xD

Shruikan ha dit...

Jo també m'he de llegir Lluna nova. He estat apunt de comprar-me'l en dues ocasions però el manga ha pogut amb mi. u.u