dimecres, 8 d’octubre del 2008

AMANECER


Bé, actualitzo per que avui he anat a la presentació de Amanecer.. només dir que ha estat perfecta, genial, increible... buuf no tinc paraules.
Primer de tot una amiga i jo agafem el tren i arribem a les 5'30, comprem el llibre i ja havia 10 noies assegudes al terra. Que fem? anem al corte ingles a mirar tonteries, comprem alguna cosa per menjar i a les 7 tornem. Panorama a l'fnac. TOT PLE, la cua era enorme.. pero bé hem entrat a la segona tanda i a la primera fila ^^ La presenació genial, la tinc tota grabada.. els 20 minuts per la senyora Irene.. es queixara :) Hem tornat i bé, ara començaré a llegir!
Ha estat maagnific!

sakura, una ceba emocionada

P.d: com aquest dia.. cap!

6 comentaris:

Irene ha dit...

I jo m'ho vaig haver de perdre per culpa d'anglés >.<
Em fa una ràbia! No es tornarà a repetir una cosa semblant!! >.<
Ja saps, espavila en acabar el llibre eh! Que ara encara tinc recent eclipse xDD

Shruikan ha dit...

Jo encara m'he de llegir Luna Nueva. T__T

Anònim ha dit...

Jojojooo!!
I qui es la que se l'ha llegit avanç que ningú perque es una FRIKI de cap a peus i no ha pogut soportar l'espera i se'l va llegir en anglés?
Doncs jo!
I més val que acabeu el llibre aviat perque un més sense parlar-ne amb ningú s'aguanta però dos...
Mes hos val si no voleu que espatlli el final a tot el poble!
xDD
POR DIOSS SAKURAA!
Acaba el llibre 3 però ja!

Suzu...et recordo que no ets l'única que estava aguantant allò dels zoos d'anglés.
Ale! Em poso a fer la redacció del Zoo... ¬¬

Irene ha dit...

no que no sóc l'única que aguantava els zoos d'anglés? eing? xD Mi no entender? xD

Anònim ha dit...

Que tu no eras la unica que estaba en clases de inglés soportando discusiones sobre los zoos. COÑE!

No t'enteres de res... IGNORANTA! XD Que avui s'ha donat una ostia ella soleta contra la taula...
POBRE...

CEBAcurtadeMENT
xD

Irene ha dit...

I que tiene lo de los animales de los zoos en el comentario? O.o Bueno, mejor dejemoslo, parece que mi mente no llega a ese límite ¬¬