diumenge, 21 de setembre del 2008

Ja em tornat de PARIS


La veritat es que ens ho em passat MOLT BÉ! Ara faré un petit resum;
Primer de tot, abans d'agafar el bus direcció Girona no se on tinc el DNI, horror! no puc anar a Paris! OMG correns a Barcelona pero fer-me un. Al final el tinc, BIEN i puc anar a Paris, inconvenient a la foto sembl-ho terrorista o no Irene? xdxdxd
Arribem a Paris a les 5 de la tarde i apa a donar un tomb, anem a Notre damme i no podem entrar per que? Esta el papa! O__O No podia anar un altre dia.. no... xd Vam visitar el Museu d'Orsay, el del Louvre i la Irene també va visitar un altre, pero jo no, no en tenia ganes ^^ Vam anar a la Torre Effiel, Arc de triomf, Notre Damme i al Moluin Rouge. Aquí Irene va trobar al seu cosí desaparegut :O xdxd I el carrer oh dio.. MOLT pijtor que Amsterdam, CINE X, SEXODROMO... OMG Pero on ens vam ficar? xdxd Una tarde de FREE HUGS! Oh, quina tarde! Em va encantar, ens ho vam passar d'alló més bé i sobre tot em vaig posar molt contenta pels abraços. Que si uns nois des del semafor en vermell ens diuen que volen abraçada, es posa en verd i tots corrents i ens abracem allà en mig de la carretera ^^ Després també amb el grup de avis, que bonics! Quin somriure més satisfactori el de la avia de la cadira de rodes =)=) també moltes fotos de molta gent, videos i buuf la tira. Quan vam veure a les profesores, corrents a per elles muajaja xxdxd Irene i jo ens vam ficar per un altre lloc del cementeri i vam perdre aquets, finalitat veure una tomba molt extranya. Pero ens va anar bé, vam coneixer a un francés i dos americans. Aquets ens van ensenyar la tomba de Chopen i el del fundador del Louvre, com es deia Irene?
Al albergue vam coneixer a francesos, chilenos, anglesos i molts més. Per les nits intentant tornar a l'habitació sense que ens veies el vigilant :O
en definitiva, ens ho vam passar molt bé i crec que tots volem repetiir ^^


Sakura.

3 comentaris:

Irene ha dit...

Woo!! No recordava aquesta foto xD Ho has resumit molt bé, jo vaig intentar fer un post però em sortia infinit xD
Sempre recordaré al noi del meu primer free hug *o* Que feliç em va fer xDD
I lo del meu cosí, increíble. L'he vist dues vegades a la meva vida i la tercera és al barri chungo de París xDDD
Que bé ens ho vam passar...

PD: El fundador del Louvre es deia Denon, m'enrecordo que ho posava a la tomba ben gran i en majúscules xD

Ota-chan ha dit...

Oh, París *__*
M'hauria agradat venir amb vosaltres, de veritat xD

Shruikan ha dit...

No et serveixen els nostres companys? xD