dilluns, 15 de desembre del 2008

Et lux in tenebris lucet

Com pot canviar la situació d'un mes a un altre, increíble. El que creia que era un fet constatable, sense sortida i totalment impossible, ha passat a ser una realitat. I és que a vegades no sé si encara somnio, i en qualsevol moment despertaré i cauré de cap.
Tants cops que hi he pensat, tantes vegades que m'he imaginat penedint-me...

Tot és tant... genial? xD

Em sento estranya i atontada, despreocupada... No puc evitar sentir una sensació que m'omple el cos... sóc feliç ^^

Aiish... Dissabte >///<



Demà, assaig general de la coral i... concert? O_O Però si només he anat a un assaig xDD I m'estic quedant sense veu xDDD Sincerament, aquest any la coral sona com una m..piiii! ¬¬ Només hi ha nens de primer, ja que els de batxillerat no podem anar als assajos, i els de quart... no els entenc, podrien guanyar diners pel viatge i no van a la coral... alucine xD

Una setmana, només una setmana i ja! >-< I divendres... Lleida :D

Vagi béé!!




Irene-

4 comentaris:

Sakura ha dit...

demà si que vaig ja al insti! ja estic molt millor, desprès d'estar 3 dies al llit, maleït refredaat >.< he anat al trauma :O dintre d'un any he de tornar un altre cop, però que em quedaré amb aquesta esquena >.<

Irene ha dit...

Weee!! Ja se't trobava a faltar >_<
A agafar forces per aquest cap de setmana xD
I ara que ho penso, no sé quan he d'anar al trauma... xD

Ota-chan ha dit...

Aiiiish ^///^
Nosaltres no hem fet mai això de cantar en una coral. Les profes de música sempre han estat un pél... ¿especials? T,T xDDD


He sentit trauma? >______< xDD

Shruikan ha dit...

Nosaltres fem de tot per guanyar diners. xD Fanalets, paneres, sortejar XBox, brenars, vendre castanyes, samarretes...
M'agradaria que em paguessin per cantar. xD